Tuija Piepposen asiakaspalvelu-koulutus

Mille itket tai naurat, sen opit ja muistat!

Tuija Piepposen asiakaspalvelukoulutus tiistaina 7.2. klo 11-15 Frenckell-näyttämöllä

 

Elekieli tukena vai tukkona?

 

Valovoimaisen näyttelijättären Tuija Piepposen asiakaskoulutus perehtyy kehonkielen ja puheäänen sanattomaan viestintään.

 

Hyvä asiakaspalvelu on aina vuorovaikutusta. Sisäinen maailmamme välittyy asenteiden, tuntemusten ja tahdon ilmaisuina, tahdoimme tai emme…

 

Viesti kulkee ja vastapeluri lukee sitä. Varsinkin suomalaiset ovat hyvin tarkkoja viestien ristiriidasta: sanoo yhtä, mutta tarkoittaa toista, ei ole läsnä tilanteissa henkisesti, vaan on olevinaan ym.

 

Koulutuksen tavoitteena on selkeä, luonteva, uskottava ja ennen kaikkea läsnä oleva olemus sekä sisäisessä että ulkoisessa palvelussa.

 

Koulutus käsittää teoriatietoa sekä muutamia harjoitustehtäviä rennosti ja hauskasti toteutettuina.

 

Lipun hinta sisältää kahvitarjoilun.

Jaa:

Työryhmä

Rooleissa

videogalleria    

kuvagalleriaikoni    

oheismateriaaliikoni    

Esityksen tiedot

Ensi-ilta: 
Näyttämö:
Kesto:
Väliaika: Ei väliaikaa
Peruslippu:
Eläkeläislippu:
Opiskelija/lapsi/varusmies:

Katsojakommentit

Ei katsojakommentteja




 

Jätä oma kommentti

Lehdistöarvostelut

Ei lehdistöarvosteluita